Pieredzējuši eTwinning pedagogi apgūst Erasmus+ projektu veidošanu

Printer-friendly version
Pirmdiena, 28.augusts, 2017
Esam novērojuši tendenci, ka daudzi pieredzējuši, labu un spēcīgu projektu autori meklē dažādas iespējas kā iegūt finansējumu savam projektam un doties apmaiņas braucienā pie partnerskolas. Pamats, lai to izdarītu ir pieredze eTwinning starptautiskajos projektos, kā arī labi, uzticami partneri, ar kuriem kopā veidot projektu. To apzinoties, nolēmām rīkot apmācības, lai pedagogiem radītu šādas iespējas. 
 
24.-25. augusta mācības vadīja Erasmus+ treneri Inese Priedīte un Normunds Pīlips. Mācību laikā pedagogi veiksmīgi pārnesa savu līdzšinējo eTwinning projektu pieredzi uz Erasmus+ Jauniešu apmaiņas projektiem. Mācību laikā tika veidots starptautiska projekta plāns, meklēti veidi, kā darbā aktīvi iesaistīt skolēnus, kā arī izrunātas daudzas tehnikas nianses par projektu iesniegšanu.
 
Papildus projektu plānošanas aktivitātēm, pedagogi apguva dažādus neformālās izglītības paņēmienus. To laikā pedagogi apguva dažādus “ledus laušanas” uzdevumus un meklēja to pielietojumu savā mācību darbā. Grupa arī precīzi definēja formālās un neformālās izglītības atšķirības, kā arī analizēja “X”, “Y” un “Z” paaudžu īpatnības.
 
Atšķirībā no ierastajām eTwinning mācībām, šoreiz pedagogiem līdzi nebija jāņem dators, līdz ar to izpalika dažādu jaunu rīku apgūšana, bet ļoti intensīvi tika izmantota mācību telpas vide un divu dienu laikā tika aplīmētas visas iespējamās mācību telpas sienas, durvis un logi. Pēc mācībām pedagogi devās mājās ar jaunām idejām un iedvesmu nākamajā mācību gadā veidot jaunus projektus un pavērt saviem skolēniem iespēju iepazīt citu Eiropas valstu vidi un cilvēkus.