Skolēnu vecums: 11-15 gadi
Projekta īstenošanas laiks: 2016./2017.m.g.
Mācību priekšmeti: Ģeometrija, informātika, angļu valoda, dabaszinības
Projekta laikā skolēni nopietni pievērsās programmēšanas apgūšanai. Skolēni no sešām valstīm kopā veidoja dažādas spēles. Lai tās sagatavotu, izmantota SCRATCH programmēšanas vide. Kopā tika izveidotas 6 spēles, katrai no tām 6 līmeņi, ko katru bija izveidojuši citas valsts skolēni. Uzdevums bija saglabāt spēles pamatprincipus, bet izveidot mazliet grūtāku līmeni. Paralēli darbam, skolēni apguva dažādas IKT un matemātikas prasmes. Projekta laikā tika piesaistīts atbalsts no uzņēmuma “Baltic 3D”, ar ko palīdzību skolēni apguva 3D modelēšanas un printēšanas pamatus, kā arī varēja redzēt 3D printera darbību procesā.
Spēles var apskatīt un izspēlēt: šeit