Izglītības portāls School Education Gateway (SEG) aicina pedagogus piedalīties bezmaksas tiešsaistes seminārā, kura laikā VIA Universitātes (VIA University College, Dānija) lektore un vadošā pētniece āra pedagoģijā Kārena Barforda (Karen Barford) skolotājus iepazīstinās ar jaunākajiem pētījumiem āra pedagoģijā. Šī tiešsaistes semināra laikā uzmanība tiks vērsta tieši uz pedagoģijā un mācību programmā balstītu zināšanu ieguve dažādās kultūras un dabas mantojuma vietās.
Tiešsaistes semināra laikā dalībniekus iepazīstinās ar jaunākajiem pētījumiem un dalīsies pieredzes stāstos par mācību stundu vadīšanu ārpus klases telpām.
Tiešsaistes semināra laikā apspriedīs, kas tieši ir āra pedagoģija un ko var uzskatīt par mācību darbu ārpus klases telpām. Īpašu uzmanību pievērsīs izpratnes radīšanai par atšķirībās starp izklaidējošām aktivitātēm brīvdabā un skolas mācību programmā balstītu mācīšanos ārpus klases telpām (piemēram, muzejos).
Balstoties uz Ziemeļvalstu pieredzi, tiešsaistes semināra otrā daļa veicinās labāku izpratni par to, cik svarīgi ir izveidot struktūru, ieradumus šāda mācību modeļa praktizēšanai, kā arī izstrādāt stratēģijas šķēršļu pārvarēšanai.
Pēc tiešsaistes semināra būs laiks dalībnieku jautājumiem un komentāriem.
SEG Mācību akadēmija aicina piedalīties tiešsaistes kursā “Teaching Outside the Classroom” par mācību metodēm un aktivitātēm āra mācību vides veidošanai no šī gada 23. maija līdz 29. jūnijam. Kursa laikā dalībnieki iegūs pamatzināšanas par āra mācībām, to lietderību un iekļaušanu formālās izglītības mācību programmā.
Kursā aicināti piedalīties pedagogi, muzejpedagogi, profesionālās pilnveides kursu un dažādu mācību organizatori, citi interesenti.
Tēma: “Teaching in natural and cultural places”
Norises laiks: 31.05.2022. plkst. 17:00 (pēc LV laika)
Darba valoda: angļu
Vada: Karen Barfod
Lai piedalītos seminārā, dalībniekiem jāaizpilda School Education Gateway izveidotā reģistrācijas anketa. Vebinārs ir bezmaksas.
Informācijas avots: School Education Gateway izglītības portāls
Attēla avots un autors: Riccardo no Pexels.com (Creative commons licence)