School Education Gatewey (SEG) aicina pedagogus, skolu vadību, atbalsta personālu un citus interesentus piedalīties bezmaksas tiešsaistes kursā no 19. septembra līdz 26. oktobrim par ilgtspējas mērķu veicināšanu skolās.
Kursa mērķis ir iepazīstināt skolotājus ar veidiem kā klases var kalpot par sākuma punktu visas skolas attīstībai saskaņā ar ilgtspējas mērķiem. Apvienoto Nāciju Organizācija un Eiropas Komisija, kā vislabāko pieeju ilgtspējas mērķu mācīšanai, identificēja visas skolas pieeju jeb visas skolas iesaistīšanos un attiecīgas vides veidošanu, kas ļauj skolēniem savā ikdienā praktizēt ilgtspējas mērķus. Ne vienmēr skolas pievēršas ilgtspējas mērķu ieviešanai, tāpēc sava loma ir arī atsevišķām klasēm, kas var šo procesu aizsākt. Šīs kurss palīdzēs kļūt par pārmaiņu veicinātāju savā skolā.
Kursa laikā dalībnieki iegūs idejas dažādām aktivitātēm, mācīsies atšķir jēgpilnās aktivitātes no greenwashing jeb ilgtspējas mērķu imitēšanas, uzzinās, kā sadarboties ar vietējām organizācijām, reflektēs par skolā īstenotajām iniciatīvām, sagatavos rīcības plānu, lai iesaistītu visu skolu ilgtspējas mērķu īstenošanā.
Meklē projekta partneri jaunam starptautiskam projektam? Piesakies projektu tirdziņam, kurš norisināsies 2022. gada 25. augustā tiešsaistē. Tirdziņā piedalīsies skolotāji no Latvijas, Igaunijas, Polijas un Moldovas.
Plašāk informācija un reģistrācijas anketa.
Īsumā par kursu
Tēma: “Sustainability in the Classroom and Beyond – Engage the Whole School!”
Norises laiks: 19.09.2022. – 26.10.2022.
Darba valoda: angļu
Mērķauditorija: Visu mācību priekšmetu un vecumu skolotāji, skolu personāls, interesenti
Kursa apjoms: 20-25 stundas (3-4 stundas nedēļā)
Tiešsaistes kurss ir pieejams visiem interesentiem ar piekļuvi Academy EU platformai. Lai piekļūtu platformai, ir jāizveido EU Login konts, ja tāds vēl nav. Pamācība, kā izveidot EU Login kontu. Pēc veiksmīgas dalības kursā dalībniekiem saņem apliecinājumu par dalību un žetonu. Kurss ir bezmaksas.
Informācijas avots: EU Academy portāls
Attēla autors un avots: ready made no Pexels.com (Creative Commons licence)