Ziņojumā iekļautie dati iegūti no piecām fokusa grupām un divām daļēji strukturētām intervijām, kas tiešsaistē veiktas, piedaloties augstskolu pedagogiem un skolotājiem-praktikantiem no pedagoģijas augstkolām, kas 2022. gadā bija nominētas “eTwinning topošajiem skolotājiem” Eiropas balvai.
2023. gada ziņojums liecina, ka eTwinning ir integrēts augstskolu pedagoģijas programmās dažādos veidos, kas ļauj to pielāgot atbilstoši iestāžu un skolotāju apmācītāju vajadzībām un situācijai (piem., atkarībā no tā, vai pastāv norīkošana darbam skolā, laika ierobežojumi, integrēšana pētniecības publikācijās). Tas liecina, ka eTwinning pieļauj zināmu elastību un pielāgošanu, vedinot domāt, ka nav vienas universālas pieejas, un ka iestādes un augstkolu docētāji tiek aicināti pielāgot savas pieejas atbilstoši individuālajām vajadzībām un apstākļiem.
Kopumā eTwinning augstskolu mācībspēkiem un studentiem sniedz tādus pašus ieguvumus kā visiem eTwinning dalībniekiem – starptautisko darbību, kompetenču attīstību, jaunas zināšanas par pedagoģijas metodēm, savstarpējo atbalstu un iesaistīšanos kopienā. Konkrētāk, eTwinning subjektīvā pievienotā vērtība skolotāju sākotnējā izglītībā ir saistīta ar to, ka tas:
Vai vēlaties uzzināt vairāk?
Kopsavilkuma ziņojums ir pieejams šeit. Viss ziņojums 2023. gada decembrī tiks publicēts šeit.
Informācijas avots: ESEP
Attēla autors: Ron Lach no Pexels.com