Šī gada 5.-6.martā noslēdzās mācības “Mentoringa programma un projektu vadīšana eTwinning skolām”, kuras skolotāji uzsāka vēl 2019. gadā. Mācībās tikās 8 Latvijas “eTwinning Skola” statusu ieguvušo skolu pārstāvji – pieredzējis eTwinning skolotājs un skolotājs, kurš eTwinningā sper pirmos soļus. Pirmajā tikšanās reizē skolotāji izplānoja 3 projektu idejas, kuras ar mentoru atbalstu arī īstenoja savās skolās. Otrajā tikšanās reizē skolotāji prezentēja savu veikumu, dalījās ar saviem iespaidiem par projektu gaitu, savstarpējo sadarbību un skolēnu iesaisti īstenotajos projektos. Šajās divās mācību dienās piedalījās arī pārstāvji no skolu vadības komandām, lai skaidrāk apjaustu un izplānotu eTwinning ieviešanu savā skolā.
Pirmajā diena skolotāji izvērtēja savu darbu projektā, sadarbību ar mentoriem, skolas vadību un skolēniem. Mentori kopā ar izglītības konsultanti Ingu Pāvulu izvērtēja savu darbu ar jaunajiem eTwinning skolotājiem un sprieda par ieguvumiem sev, skolotājam, un skolai kopumā. Paralēli vadības komanda iepazinās eTwinning piedāvātajām iespējām un atbalstu virtuālo projektu īstenošanā, kā arī dalījās pieredzē par savas skolas atbalsta un motivācijas sistēmām skolotājiem, kuri vēlas uzsākt ko jaunu savā skolā.
Otrajā dienā kopā ar neformālās izglītības speciālisti Laumu Žubuli skolotāji iepazina vairākas metodes, ar kurām var izvērtēt sadarbības dažādos aspektus, un diskutēja par Rodžera Hārta (Rodger Hart) “Līdzdalības kāpņu” modeli un tā izpausmēm projektos. Dienas otrajā daļā VIAA pārstāve Vineta Straume stāstīja par Erasmus+ iespējām piesaistīt finansējumu skolām. Mācību izskaņā skolotāji kopā ar savas skolas vadības pārstāvjiem plānoja plašāku eTwinning ieviešanu skolā, paredzot nepieciešamo atbalstu skolotājiem un apzinot virzienus un pasākumus, kurus skolotāji īsteno jau tagad un kuros varētu veiksmīgi izmantot eTwinning piedāvātās iespējas