Izvēlne
Atgriezties uz ziņām uz ziņām

Aicina pievienoties Future Classroom Lab vebināram par digitālo platformu ietekmi uz skolotāju izglītību

19/06/2021  |  Pieteikšanās mācībām

22. jūnijā Future Classroom Lab un IRIS Connect aicina visus pievienoties vebināram, kurā galvenā uzmanība būs vērsta uz digitālo platformu ietekmi uz pedagogu izglītību.

Tiešsaistes semināra saturs

Tartu Universitātes Skolotāju izglītības un augstākās izglītības centra speciāliste Anni Küüsve prezentēs gadījuma izpēti (case study). Küüsve demonstrēs kā IRIS Connect ir ieviests Igaunijas  skolotāju izglītības programmās, kā skolotāji to ir uzņēmuši un kā tā būtiski ietekmē viņu mācību metodes. Vebināra laikā visis dalībnieki ir aicināti uzdot jautājumus.

Kas ir IRIS Connect?

IRIS Connect pastāv, lai pārvarētu plaisu starp efektīvu profesionālo mācīšanos un ikdienas realitāti klasēs. Tas tiek panākts, izmantojot pieejamu un drošu video tehnoloģiju un metodes, lai motivētu skolotājus nepārtraukti attīstīt savas prasmes, progresētu, kā arī veicinātu paliekošas uzvedības izmaiņas klasēs. Uz video balstītā platforma atbalsta jauktu pieeju, lai uzturētu reflektīvu un uz sadarbību vērstu mācīšanos visā skolotāja karjerā.

 

Tēma: “Digital platforms in teacher education”

Norises laiks: 2021.gada 22. jūnijs plkst. 18:00 (pēc LV laika)

Darba valoda: angļu

Vada: Anni Küüsve (skolotāju izglītības speciāliste Tartu Universitātes Skolotāju izglītības un augstākās izglītības centrā), Vesna Belogaska, IRIS Connect direktore (Lielbritānija / Īrija)

 

Kā piedalīties?

Vebināts tiks straumēts Youtube kanālā un Future Classroom Lab Facebook lapā. Organizatori aicina visus iesaistīties un uzdot jautājumus!

Citus resursus iespējams atrast Future Classroom Lab mājas lapā.

 

Attēla autors un avots: Karolina Grabowska, publicēts Pexels.com (Creative Commons licence)

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot www.etwinning.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai saskaņā ar mūsu privātuma politiku.
Aizvērt