School Education Gateway (SEG) Mācību akadēmija aicina piedalīties tiešsaistes kursā par mācību metodēm un aktivitātēm āra mācību vides veidošanai no šī gada 23. maija līdz 29. jūnijam. Kursa laikā dalībnieki iegūs pamatzināšanas par āra mācībām, to lietderību un iekļaušanu formālās izglītības mācību programmā. Kursā aicināti piedalīties pedagogi, muzejpedagogi, profesionālās pilnveides kursu un dažādu mācību organizatori, citi interesenti. Kurss ir bezmaksas.
Alberts Einšteins reiz ir teicis: “Es nekad nemācu savus skolēnus, es tikai nodrošinu apstākļus, kuros viņi var mācīties.” Ir svarīgi atcerēties, ka mācīšanās ir aktīvs process un dažreiz labākā un neaizmirstamākā mācīšanās pieredze tiek gūta ārpus klases telpām. Šis tiešsaistes kurss ir radīts, lai kopā ar dalībniekiem izpētītu neformālās izglītības nozīmību, tās pedagoģisko devumu, potenciālu un apgūtu jaunas mācību metodes. Dalībnieki mācību laikā apgūs jaunas metodes, apmainīsies ar idejām un labās prakses piemēriem, kas palīdzēs āra mācības labāk integrēt formālās izglītības programmā. Kursa laikā dalībnieki izpētīs dažādas stratēģijās, kā āra mācības plānot, ieviest un apvienot ar tradicionālāku pieeju formālajai izglītībai. Kurss radīts, lai iedrošinātu pedagogus pilnveidot savu skolēnu mācību pieredzi, papildinot to ar saistošākām un jēgpilnākām aktivitātēm, tādejādi veicinot skolēnu intelektuālo izaugsmi.
Mācību mērķi
Tēma: “Teaching Outside the Classroom”
Norises laiks: 23.05.2022. – 29.06.2022.
Darba valoda: angļu
Mācību apjoms: 3-4 stundas nedēļā (kopā 20 stundas)
Mērķauditorija: pedagogi, muzejpedagogi, profesionālās pilnveides kursu un dažādu mācību organizatori, citi interesenti.
Tiešsaistes kurss ir pieejams visiem interesentiem ar piekļuvi Academy EU platformai. Lai piekļūtu platformai, ir jāizveido EU Login konts, ja tāds vēl nav. Pamācība, kā izveidot EU Login kontu. Pēc veiksmīgas dalības kursā dalībniekiem saņem apliecinājumu par dalību. Kurss ir bezmaksas.
Informācijas avots: EU Academy portāls
Attēla autors un avots: Olia Danilevich no Pexels.com (Creative Commons licence)