eTwinnning labbūtības mēneša ietvaros norisinājās vebinārs “Emocionālas inteliģences principi skolēna-skolotāja komunikācijā”, kurā uzmanību veltīja praktiskiem piemēriem un metodēm, kas var palīdzēt uzlabot savstarpējo komunikāciju un drošības sajūtu skolās. Vebināru vadīja Limbažu Valsts ģimnāzijas sociālā pedagoģe un ESI/trenere Elīna Strazdiņa.
Elīnas Strazdiņas prezentācijā ir iespējams iepazīties ar emocionālās un sociālās inteliģences jēdzienu skolotāju un skolēnu saskarsmes kontekstā. Emocionālā inteliģence tiek definēta kā spēja izprast un pārvaldīt savas un citu emocijas, kas ļauj veidot veselīgas attiecības. Elīna uzsvēra, cik svarīgi ir attīstīt emocionālo un sociālo inteliģenci gan skolotājiem, gan skolēniem, izceļot pašapziņas, pašregulācijas, sociālās izpratnes, attiecību prasmju un atbildīgas lēmumu pieņemšanas priekšrocības.
Vebināra laikā Elīna padziļināti aplūkoja emocionālās un sociālās inteliģences principus, pievēršot uzmanību komunikācijai, apzinātībai, empātijai, mērķtiecībai un pašregulācijai.
Pilnveidojot šos principus un rūpējoties par sevi, skolotāji var veidot ciešākas attiecības ar skolēniem, veicināt pozitīvu mācību vidi un sekmēt skolēnu emocionālo un sociālo attīstību.
Šīs ir tikai dažas idejas un principi, ar ko Elīna iepazīstināja vebināra laikā. Lai iepazītos ar tēmu tās pilnā apmērā, noskaties video!
E. Strazdiņas prezentācija – lejupielādē un seko līdzi (PDF).
Citi materiāli:
Dažādas ESI/ grāmatas, ar kurām strādā Elīna.