Izvēlne

Vebināru ieraksti

eTwinning vebinārs ir īss, informatīvs seminārs tiešsaistē (1-1.5h) par konkrētu tēmu. Informācija par vebināru tēmām un saite uz pieteikšanos vismaz nedēļu pirms vebināra tiek publicēta eTwinning tīmekļa vietnē (jaunumu sadaļā). Pēc katra vebināra ir pieejams video ieraksts.

arrow down
25
marts
2021

“Medijpratība manā skolā – pieredzes stāsti”

(video,LV)
Vada: "eTwinning Skolu" pedagogi - I.Lielkalne, I.Ābola, S.Trošina, I.Veidmane
24
marts
2021

“Pusaudžu emocijas tiešsaistes vidē”

(video,LV)
Vada: pusaudžu un jauniešu psihoterapeits Nils Konstantinovs
23
marts
2021

“Digitālais nospiedums”

(video,LV)
Vada: komunikācijas zinātnes doktore Klinta Ločmele
16
marts
2021

“Domāšanas kļūdas, kas mums katram traucē būt racionāliem”

(video,LV)
Vada: SkeptiCafe vadītājs un pieredzējušais kritiskās domāšanas pasniedzējs Mārtiņš Hiršs
09
marts
2021

“Informācijas burbuļi”

(video,LV)
Vada: NATO stratēģiskās komunikācijas izcilības centra vadošā digitālā pētniece Nika Aleksejeva
03
marts
2021

“Informācijas meklēšana tiešsaistē un avotu uzticamība”

(video,LV)
Vada: NATO stratēģiskās komunikācijas izcilības centra vadošā digitālā pētniece Nika Aleksejeva
10
februāris
2021

“Sākumskolas skolēnu tiešsaistes sadarbība eTwinning projektos”

(video,LV)
Vada: Kalnciema vidusskolas izglītības metodiķe un eTwinning vēstniece Inese Zvaigznone
27
janvāris
2021

“Tiešsaistes rīki sadarbībai: Google Disks un ClassDojo”

(video,LV)
Vada: eTwinning pedagoģiskā eksperte Liene Millere
13
janvāris
2021

“Kā organizēt grupu darbu tiešsaistē?”

(video,LV)
Vada: eTwinning pedagoģiskā eksperte Liene Millere, Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolotāja un Skola2030 eksperte Agita Ozoliņa
09
decembris
2020

“Kā kopā ar skolēniem plānot un svinēt Ziemassvētkus tiešsaistē”

(video,LV)
Vada: eTwinning pedagoģiskā eksperte Liene Millere
vairāk
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot www.etwinning.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai saskaņā ar mūsu privātuma politiku.